Referencje, udzielaj się

Referencje

Po każdej zrealizowanej usłudze poproś o referencje, pozwala to na przekazywanie nowym klientom informacji o waszej aktywności na rynku, mając coraz bogatsze referencje mamy większą szanse na otrzymanie większej ilości zleceń.

Udzielaj się

Gdziekolwiek jesteś nie siedź jak szara myszka, tylko udzielaj się, reklamuj swoją osobę i firmę, dzięki temu zostaniesz zauważony, natomiast jeżeli będziesz zamknięty w swoim otoczeniu nie zdobędziesz nowych klientów, opowiadaj o korzyściach, przekazuj skuteczne techniki, udzieli się to osobom z twojego otoczenia i pozwoli na pozytywny odbiór i zapamiętanie jako człowieka otwartego i kreatywnego.

Bądź wzorem do naśladowania

Pokazuj się z jak najlepszej strony, bądź otwarty na rozmowy, uporządkuj swoje miejsce pracy, tak abyś sam wiedział dokładnie co jest w jakim miejscu, wyrzuć stare niepotrzebne rzeczy których nie używasz a jedynie zbierają kurz. W momencie kiedy klient odwiedza twoje stanowisko pracy i zauważa ład na biurku, to też reakcja z jego strony będzie pozytywna, są sytuacje odwrotne, kiedy mamy nie poukładane rzeczy na biurku, wtedy nasz odwiedzający może sobie pomyśleć, że jeżeli nasze biuro tak wygląda, to nasza praca również musi być w chaosie, porządek daje swoją pozytywną moc, na pewno w uporządkowanym miejscu będziecie czuć się dobrze.

Pokaż swoim rozmówcom, że interesujesz się prawdziwie ich sprawami, stwórz dobre wrażenie, nawiązanie dobrych stosunków możesz zdecydowanie ułatwić poprzez podobną postawę, podobne poruszanie się, troszkę praktyki a umiejętność nawiązywania dobrych stosunków będziesz wytwarzał w naturalny sposób.

Rozmówcy uwielbiają rozmawiać o tym co ich interesuje, jeżeli będziesz zadawał pytania, to zbudujesz wiele dobrych relacji jak i również przyjaźni, nie zawsze jest to prosta taktyka, lecz przygotuj sobie zawsze kilka pytań, na pewno rozwinie się temat, który sprawi, że rozmowa pójdzie dobrą drogą i przede wszystkim postaraj się być dobrym słuchaczem.

Inspirujące cytaty:

Jeśli chcesz stale poszerzać grono swoich klientów pamiętaj, że „"dobrze" już nie wystarcza. Zawsze rób więcej, niż się od ciebie oczekuje”

Jesteśmy tym, co robimy wielokrotnie. Zatem biegłość to nie akt,
lecz nawyk - Arystoteles

Cokolwiek robisz, "Rób to dobrze i z klasą, mój drogi" - Freddie Mercury

“Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest zawsze próbowanie po prostu jeden, następny raz.” Thomas Edison

“Powodem dla którego tak niewielu ludzi odnosi sukces jest to, że nikt nie wymyślił jeszcze sposobu, umożliwiającego siedzenie i jednoczesne ślizganie się w górę.” W. Clement Stone

“Tak młody jak dziś nie będziesz już nigdy. Wykorzystaj to z myślą o Twoim jutrze.” Norman Cousins

„Bacz wpierw na oddawanie usług zanim spojrzysz na zysk.”
Henry Ford

Ciekawe artykuły:

Dialog wewnętrzny NLP


Damian Wilpert 
www.damianwilpert.pl 
www.deaszkolenia.pl

Social Media

Opinie uczestników Wszystkie